Digitale interactie met je gebruikers

Digitaal aanwezig zijn met je diensten op alle gewenste kanalen en voor elke gewenste doelgroep? Dat is digitaal dáár zijn waar je klanten ook zijn! Dit betekent content cross-device kunnen aanbieden, omni-channel, frictieloos als een logisch geheel, zodat jouw strategie kanaalonafhankelijk is. Dat is het doel.

Trivento ontwerpt, bouwt en onderhoudt WebApps, Mobile Apps en Mijn Omgevingen die de interactie op digitale platformen ondersteunen. Geschikt voor alle standaard browsers en devices. Dit zijn de digitale interfaces voor je diensten, die de dialoog met alle gebruikers in jouw ecosysteem ondersteunen.

Het kan bijvoorbeeld gaan om een klant die een product zoekt, dit toevoegt aan zijn winkelwagen of wishlist en vervolgens overgaat tot de koop van een product. Of om het beschikbaar stellen van een 360 graden klantbeeld op een platform en dat (gedeeltelijk) beschikbaar te stellen voor een of meer partners in het ecosysteem.

    Deze gebruikersinterfaces maken gebruik van API’s om de informatie uit jouw organisatie en die uit jouw ecosysteem beschikbaar te maken voor alle gebruikers van het platform. Daarmee zijn de interfaces optimaal geïntegreerd in jouw systeemlandschap. Een flexibele koppeling middels API’s tussen de verschillende gebruikersinterfaces als website(s), app(s) en de backoffice systemen zorgt daarbij voor een korte time to market van nieuwe features.

    Succesverhalen

    Wil jij weten hoe wij onze opdrachtgevers hebben geholpen met Connect dienstverlening? Lees hieronder de succesverhalen.

    Werkwijze

    Software waar je blij van wordt creëeren wij door ons te richten op het snijvlak van het businessmodel, de gebruikers en de technologie. Met behulp van de op Design Thinking en Scrum gebaseerde aanpak Rapid bepalen we samen met jou en je doelgroep de ideale customer journey. Dit vertalen we naar optimale interacties voor alle gebruikers van het platform. Dit doen we door middel van klantonderzoeken en het opstellen van een ‘product vision board’. Voordat we gaan bouwen, creëren we een prototype of Minimum Viable Product en testen deze. Zo weten we zeker dat het product voldoet aan de wensen van de gebruikers en waarde creëert voor jouw business.

    Kwaliteit

    De consumenten van vandaag zijn ook de gebruikers van digitale business platformen vandaag. Ze verwachten een intuïtieve gebruikersinterface die aansluit bij hun mentale model, een snelle afhandeling van een proces, 24/7 online dienstverlening en 100% uptime. Wij maken dit waar door:

     

    • gebruikersonderzoek toe te passen als onderdeel van onze Rapid methodiek;
    • we ook de front-end opzetten volgens de principes van het Reactive Manifesto;
    • we ervoor zorgen dat de onderliggende diensten en API’s en altijd snel antwoord geven doordat we gebruik maken van de cloud infrastructuur van AWS;
    • we gebruik maken van moderne front-end technieken als React en Angular.

    Wil jij weten hoe wij jou kunnen helpen om de interactie met je gebruikers te verbeteren?

    Neem contact op met Alex van Koutrik.

    Je kan hem bellen op: 033-7200620 of stuur hem een bericht via onderstaand formulier.

    Wil jij ook digitaal aanwezig zijn met je diensten voor elke gewenste doelgroep op alle gewenste kanalen?